Uslovi korišćenja

Textil veleprodaja

Poštovani kupci,

Pre započinjanja procesa kupovine preko Textil B2B platforme  www.textilue.rs, potrebno je pažljivo pročitati „Uslove korišćenja“, i upoznati se sa pravima i obavezama. Ovu internet stranicu uređuje Textil doo sa sedištem na adresi Banjička bb, 31000 Užice, matični broj: 07708181, PIB: 100598795.

Textil doo zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Uslova korišćenja.
Ovi Uslovi korišćenja propisuju uslove i pravila koji se odnose i na korišćenje internet sajta od strane Kupaca.

Garancija kvaliteta

Textil doo garantuje za kvalitet svojih proizvoda koji potvrđuje Vunarski Institut „Vunil“ Leskovac. U slučaju da imate primedbu na kupljenu robu potrebno je da popunite zahtev za reklamaciju.

Cene proizvoda

Sve cene na sajtu su BEZ uračunatog PDV-a i izražene su u EUR. Cena artikala je zvanična cena koja je važila na dan porudžbine i proračunava se po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan izdavanja predračuna. Textil doo ima pravo da koriguje narudžbenicu uz slanje e-mail obaveštenja kupcu ukoliko je došlo do greške prilikom postavljanja cene na sajtu.

Svaki kupac u zavisnosti od statusa u Textilu ima svoj cenovnik.

Dostupnost i prikaz artikala

Nastojimo da budemo što precizniji u opisu proizvoda, prikazu slika i samih cena, ali ne možemo garantovati da su sve informacije kompletne i bez grešaka. Svi artikli prikazani na sajtu su deo naše ponude i ne podrazumeva da su dostupni u svakom trenutku.

Boje koje su prikazane na sajtu mogu se razlikovati od stvarnih u zavisnosti od uređaja sa kog se posmatra.

Radno vreme

Radno vreme online podrške i Call centra je: pon-pet od 07:30 do 15:30h. Textil B2B platforma je raspoloživa od 00-24h, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema ili tokom zahvata redovnog održavanja, sajt može biti kraći vremenski period nedostupan o čemu ćete biti obavešteni.

Izjava o zaštiti privatnosti

U ime Textil B2B platforme obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca.
Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge.
Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u Textil doo odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Registracijom na sajtu dajete odobrenje da Textil doo može da Vam na Vašu mail adresu ili na telefon šalje obaveštenja o novostima u kompaniji. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu narudžbine. 

Registracija

Podnošenjem zahteva za pristup i kupovinu preko Textil B2B platforme kupac je saglasan sa “Uslovima koršićenja” i svim članovima iz Ugovora o kupoprodaji.

Podnošenje zahteva za registraciju na Textil B2B platformi vrši se preko opcije “Moj panel” i “Kreiraj nalog”. Potrebno je popuniti sva obavezna polja i kliknuti na “Kreiraj nalog”.

Nakon podnošenja zahteva za registraciju na Textil B2B platformi kupac dobija mail obaveštenja da će njegov zahtev biti razmotren. Kupac dobija obaveštenje o odobrenju korišćenja Textil B2B platforme. Mail koji se registrovao prvi automatski dobija administratorska prava za firmu, odnosno PIB za koji je zahtevana registracija. Kupac u okviru svoje firme (PIB-a) može imati neograničen broj korisnika koji će raditi pregled I isporuku na Textil B2B platformi. Kupac može zahtevati od Textila da otvori novi nalog ukoliko je njegov PIB već registrovan u Textilu. Administracija i dodavanje novih korisnika vrši se preko opcije “Moj panel” – “Administracija korisnika”. Za svakog korisnika možemo odabrati jedan (1) od tri prava pristupa sajtu.

Dizajner – nalog koji može gledati sve artikle, kreirati Wish liste, ali nema pravo kreiranja porudžbina i isporuke robe.

Dizajner i nabavka – nalog koji ima sva prava kao i prethodni i još mogućnost kreiranja porudžbina i isporuke robe.

Administrator – ima sva prava kao i prodavac u Textilu i može administrirati korisnike u okviru svoje firme (PIB-a).

Lozinka za svakog korisnika se podešava tako što se na prvom logovanju izabere opcija “Zaboravili ste lozinku?” i unese mail koji je registrovan na sajtu. Nakon toga dobija se link na uneti mail i klikom na adresu dobija se opcija za unos lozinke. Na ovaj način samo korisnik može znati svoj password za pristup Textil B2B platformi.

Prijava na platformu

Kupac se prijavljuje na platformu u opciji “Moj panel” – “Prijava” unošenjem unapred registrovanog maila i lozinke.

Poručivanje

Kupac robu poručuje dodavanjem željenih artikala u korpu. Nakon izbora artikala može urediti količine i zahtevani rok rezervacije robe koji je definisan Uslovima korišćenja I Ugovorom o kupoprodaji robe. Kupac je obavezan da unese sezonu za koju će da koristi kupljenu robu.

Nakon poslate porudžbine, kupcu stiže mail o potvrdi da se njegova porudžbenica obrađuje. Nakon obrade porudžbenice, kupac dobija potvrdu o rezervaciji. Količina robe na rezervaciji može se razlikovati od količine koju je kupac poslao kroz porudžbenicu iz razloga raspoloživosti artikala, veličine rolne. U slučaju da rezervisana količina odstupa od zahtevane količine za +/-10%, zaposleni iz Textil doo će kontaktirati kupca kako bi mu ponudio odgovarajući zamenski proizvod ili druge uslove poručivanja atikla.

Rezervacija robe

Aktivni kupci imaju pravo rezervacije robe. Dužina trajanja rezervacije je maksimalnih trideset (30) dana u zavisnosti od ranijeg dogovora i kupčevog statusa u Textilu.

Kupac dobija informaciju tri (3) dana pre isteka rezervacije. Dan nakon isteka rezervacije, roba će biti isporučena kupcu, osim ukoliko postoji drugačiji dogovor između kupca i prodavca. Prodavac takođe vodi računa o kupčevim rezervacijama.

Poručivanje

Poručenu robu za kupca Textil doo je dužan da drži na rezervaciji najduže 3 (tri) dana od kreiranja rezervacije ili do datuma koji je unapred dogovorio sa kupcem.

Kupac koji prvi put poručuje robu, pre isporuke na mail dobija predračun i iznos koji je potrebno uplatiti da bi se roba isporučila. Važnost predračuna je tri (3) dana od datuma pristizanja predračuna na mail. Nakon evidentirane uplate u našem sistemu roba se priprema za slanje kupcu. Vrednost računa može se razlikovati od vrednosti predračuna ukoliko dođe do odvajanja veće ili manje količine poručenih artikala, a sve u zavisnosti od veličine ili težine rolne. Kupac je obavezan da razliku uplati ili zahteva povraćaj novca u roku od tri (3) dana od pristizanja robe i računa. Roba se šalje brzom poštom (Post Express) ili drugačije u zavisnosti od dogovora kupca i prodavca. Troškove isporuke snosi kupac. Textil doo snosi troškove slanja robe u odnosu na status kupca i raniji dogovor sa kupcem.

Aktivni kupci, kupci koji imaju svoje rezervacije u Textilu, mogu na panelu zahtevati isporuku unapred rezervisane robe. Kroz “Moj Panel” kupac može zahtevati isporuku određene robe ili dela robe koja je rezervisana za njega. Na panelu “Roba za isporuku” kupac može odabrati robu i čekirati za isporuku. Nakon toga može upravljati količinom, odnosno uneti količinu za isporuku ne veću od preostale količine za isporuku. Rok za pripremu artikala za slanje je od 3 do 5 radnih dana. Ovaj rok može biti pomeran u odnosu na zahtevanu količinu i obim isporuke. Svako eventualno pomeranje isporuke radi se po dogovoru i obaveštenju kupca. Ukoliko vrednost zahtevane isporuke kupca prelazi vrednost odobrenog kredita, kupac dobija informaciju i slanje robe će trenutno biti odloženo.

Prilikom isporuke kupac se obavezuje da u napomeni unese adresu za isporuku i kontakt osobu, ili unese informaciju da je adresa za isporuku ista kao i adresa registrovane firme (PIB).

Rok za odvajanje poručene robe

Nakon Vaše potvrde porudžbine, ista je sistemski prosleđena službi Textil B2B platforme, dok je potvrda o prijemu porudžbine poslata na Vaš navedeni email. Ukoliko je narudžbina dostupna, mi ćemo Vas obavestiti putem email-a. Nakon toga Vaša poručena roba će biti spremna za slanje u roku od 3 (tri) do 5 (pet) radnih dana. U suprotnom, kako postoji mogućnost da, usled velikog interesovanja i potražnje artikla koji se nalazi u Vašoj korpi, željeni artikal ne bude raspoloživ zbog ograničenog lagera istog, Vi ćete biti obavešteni.

Isporuka

Poručena roba ce biti spremna za slanje u roku od 3 (tri) do 5 (pet) radnih dana. Isporuku vrši isključivo kurirska služba Post Express radnim danima od 08:00 do 17:00h.

Kurir će isporučiti Vašu pošiljku na navedenu adresu. Ukoliko Vas ne zatekne na adresi, kurir će pokušati da Vas kontaktira na broj telefona koji ste naveli prilikom porudžbine ili će, u suprotnom, ostaviti pismeno obaveštenje sa uputstvima o preuzimanju Vašeg paketa u pošti koja je naznačena na obaveštenju. Paket će biti dostupan za preuzimanje u pošti 20 dana nakon čega će biti vraćen nama.

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani ili isprljani delovi), paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da sastavite zapsinik sa kurirom o uočenim nedostacima i da nas pozovete  na broj +381 64 8270 583 ili kontaktirate na mail [email protected], kao i da navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju. Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja paketa ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, u što kraćem roku, a najkasnije u roku od 7 radnih dana od trenutka prijema pošiljke, obavestite o istom popunjavanjem reklamacionog formulara. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Napomena:

Isporuka kurirskom službom je trenutno moguća samo na teritoriji Republike Srbije.

Za isporuke van Republike Srbije potrebno je kontaktirati prodavca.                        

Načini plaćanja

Plaćanje kupljenih artikala je jedino moguće izvršiti uplatom na jedan od tekućih računa:

Intesa banka 160-8752-10

OTP banka    325-9500500000584-93   

Sberbank       285-2101000000126-58

Korisnik:

Textil D.O.O.
Banjička bb 31 000 Užice

PIB: 100598795

MB: 07708181

Za kupce iz inostranstva devizne instrukcije su:

32A: value date, currency, amount  EUR

57A: beneficiarys bank                     OTP banka Srbija akcionarsko društvo Novi Sad

                                                            Trg slobode 5-7

                                                            21000 Novi Sad, Serbia

                                                            SWIFT Adress: OTPVRS22

59: beneficiary                                   RS35325960150000058570

                                                            DOO TEXTIL UZICE

                                                            BANJICKA BB

                                                            31103 UZICE

                                                            SRBIJA

54A: correspondent bank in EUR    SOCIETE GENERALE BANK, PARIS

                                                            SOGEFRPP

                                                                                 

Or                                                        COMMERZBANK AG

                                                            COBADEFF

Or                                                        DEUTSCHE BANK AG

                                                            DEUTDEFF

Or                                                        OTP BANK LTD. BUDAPEST

                                                            OTPVHUHB

Preorder

U odnosu na svoj status u Textilu određeni kupci imaju pravo da vide Preorder ponudu. Preorder ponuda znači da je roba u fazi poručivanja kod proizvođača ili u putu od proizvođača ka Textilu. Kupac dobija okvirni datum kada očekujemo da će roba stići u Textilov magacin. Textil zadržava pravo izmene datuma dolaska. Roba koja je rezervisana kroz Preorder može se pratiti kroz statuse dolaska i kupac ima mogućnost pregleda kroz “Moj panel” – “Pregled porudžbina” – “Preorders”. Nakon pristizanja robe na stanje sva rezervisana roba iz “Preorders” porudžbina prelazi u sekciju “Roba za isporuku”.

Wish lista

Svaki posetilac Textil B2B platforme ima mogućnost da dodaje artikle u Wish listu. Wish liste služe kao podsetnik ili kao lista želja kupca. Wish lista se može sačuvati, proslediti na mail (kao link) ili prebaciti u korpu. Korisnik u okviru svoje firme može upravljati svojim wish listama. Administrator i prodavac može upravljati i pregledati Wish liste drugih korisnika u okviru jedne firme (PIB-a).

 

ODUSTANAK OD KUPOVINE

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača kupovina putem naše Textil B2B platforme smatra se prodajom na daljinu. Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod isporučen, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova iz članova 34 i 35 Zakona o zaštiti potrošača ("Službeni glasnik RS", br. 62/2014 i 6/2016 - drugi zakon). Jednostranim raskidom kupac se oslobađa ugovornih obaveza, osim neposrednih troškova povrata robe. U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca. Iznos plaćene robe biće vraćen kupcu nakon što roba bude vraćena trgovcu. Trgovac ima pravo da uskrati povrat novca ukoliko utvrdi da roba nije u ispravnom stanju usled neadekvatnog ili nepravilnog rukovanja istom od strane potrošača.

Prilikom povrata robe istu je potrebno vratiti u ispravnom stanju, nekorišćenu, sa našim obeležjima i u originalnom pakovanju. Kupac je dužan da vrati robu trgovcu ili licu ovlašćenom od strane trgovca, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana preuzimanja robe. Smatraće se da je roba vraćena u roku ako je potrošač poslao robu pre isteka gore navedenog roka od 14 dana.

Troškove vraćanja robe i novca snosi isključivo kupac, izuzev u slučajevima kada potrošač od trgovca dobije neispravanu ili pogrešnu robu.

Podaci koje potrošač unese u Obrazac o odustanku od ugovora zaključenog na daljinu, služe isključivo u svrhe evidentiranja izmena u prometu robe i trgovac ih neće koristiti u druge svrhe.

Koraci prilikom odustanka od kupovine (14 dana od dana prijema artikla)

1. Postupak Odustanka od kupovine započinje slanjem maila o odustajanju od ugovora o kuporpodaji na daljinu na mail [email protected] i popunjavanjem zahteva - Odustanak od ugovora o kupoprodaji

2. Sledeći korak jeste pozivanje službe Korisničke podrške na broj: +381 64 64 53 535 .
U obavezi ste da pre pozivanja korisničke podrške imate spreman broj vaše porudžbine.

3. Popunjen obrazac spakujte zajedno sa artiklom koji vraćate.

4. Artikal koji vraćate neophodno je vratiti isključivo putem kurirske službe City Express. Pomenutu kurirsku službu možete pozvati putem broja telefona: +381 11 3093 000 radnim danima od 09:00 - 17:00h i dogovoriti preuzimanje pošiljke.

Roba se šalje sa naznakom: Textil doo, Banjička bb, 31000 Užice.

Napomena: Artikal koji vraćate mora biti adekvatno spakovan i obezbeđen sa Vaše strane.


Po prijemu proizvoda utvrdiće se da li je isti ispravan i neoštećen. Ukoliko se utvrdi da je roba vraćena u ispravnom stanju iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, biće vraćen najkasnije u roku od 14 dana od prijema proizvoda. U slučaju da je proizvod vraćen trgovcu oštećen ili u neispravnom stanju kupac je isključivo odgovoran i trgovac će odbiti vraćanje novca, a artikal će biti vraćen kupcu o njegovom trošku.

Ugovor o kupoprodaji na daljinu možete preuzeti ovde.

PRAVILNIK O POSTUPKU I NAČINU REŠAVANJA REKLAMACIJE

REKLAMACIJE I ZAMENE

Član 1.


Ovim pravilnikom Textil doo uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nedostataka na kupljenom artiklu putem Textil B2B platforme kao i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti Trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.

Član 2.


Kupac, u smislu ovog pravilnika, jeste svako pravno lice koje putem Textil B2B platforme kupuje artikle za potrebe svog poslovanja.

Član 3.


Kupac ima pravo prigovora na kupljeni artikal u roku od 14  dana od dana kupovine. Istekom roka iz stava 1. ovog člana kupac gubi pravo na podnošenje prigovora.

Član 4.


Zahtev za reklamaciju možete popuniti ovde.

Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju kupac je dužan:
– u zahtevu za reklamaciju da navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste
– kupac je u obavezi da za artikal koji vraća dostavi fakturu po istim cenama po kojoj je kupljen artikal. Vraćeni artikla se šalje zajedno sa fakturom.

Član 5.


Kupac nema pravo na prigovor ako je:
– propustio rok za podnošenje prigovora utvrđen u članu 3. ovog pravilnika;
– nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili krivicom drugih;

Član 6.


Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje ovlašćeni radnik, i obaveštava Kupca u roku od 8 dana od dana prijema iste.

Član 7.


U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane Textil doo, Kupac ima pravo po sopstvenom izboru na:
– zamenu kupljenog materijala sa nedostatkom za nov ispravan materijal;
– vraćanje iznosa cene plaćene po priloženom računu;
 

Trgovac se obavezuje da će kupcu u zavisnosti od prirode reklamacije u roku od 14 dana rešiti pitanje iste (izvršiti zamenu artikala/vratiti iznos cene po plaćenom računu)

ZAMENA ZA DRUGI ARTIKAL

Član 8.

Ukoliko ste nakon preuzimanja robe utvrdili da Vam artikal ne odgovara ili iz bilo kod drugog razloga želite da zamenite za drugi, imate pravo na zamenu kupljenog a nekorišćenog artikla u roku od 14 dana od dana prijema istog.

Član 9.

Ukoliko ste kupovinu artikla izvršili putem Textil B2B platforme zamenu možete izvršiti isključivo putem iste www.textilue.rs i to na sledeći način:

Popunite i pošaljite Obrazac za reklamacije i zamenu na [email protected]  ili nas kontaktirajte na broj telefona +381 64 6453535 gde ćete dobiti detaljne instrukcije. Obrazac za zamenu popunite ovde.

Artikal nije moguće menjati ukoliko je korišćen ili tretiran.

Zamenu možete tražiti u roku od 14 dana od dana prijema istog.

U slučaju zamene robe kupac snosi trošak transporta artikla do magacina Textila doo i nazad, pod uslovom da je Kupac naručio pogrešan artikal.

Ukoliko je došlo do isporuke pogrešnog artikla od strane Textil doo celokupan trošak transporta zamene artikla snosi Textil doo i roba se isključivo vraća brzom poštom City express.

Adresa za vracanje artikla   je Textil doo, Banjička bb, 31000 Užice. Poručeni artikal bez prethodnog kontakta sa operaterima Textil B2B platforme ne može biti samoinicijativno zamenjen.

Textil doo će izvršiti zamenu u roku do 8 radnih dana od dana prijema artikla.

Član 10.

Prilikom zamene artikla kupac je dužan da prilikom povrata artikla obavezno pošalje i fakturu za artikal koji menja.

Član 11.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.

ZAŠTITA PODATAKA O LIČNOSTI

OBAVEŠTENJE O ZAŠTITI PODATAKA O LIČNOSTI

Textil doo Užice (u daljem tekstu: Textil doo) Vas kao korisnika Textil B2B platforme www.textilue.rs (u daljem tekstu: Textil B2B platforma) ovim putem obaveštava o svim važnim pitanjima u vezi sa obradom podataka o ličnosti, njihovom zaštitom i pravima koja Vam po tom osnovu pripadaju, a u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti, Službeni glasnik RS“, br. 87/2018 (u daljem tekstu: ZZPL).

Značenje izraza „podatak o ličnosti“

U skladu sa ZZPL-om „podatak o ličnosti” (u daljem tekstu: podatak o ličnosti ili lični podatak) je svaki podatak koji se odnosi na fizičko lice čiji je identitet određen ili odrediv, neposredno ili posredno, posebno na osnovu oznake identiteta, kao što je ime i identifikacioni broj, podataka o lokaciji, identifikatora u elektronskim komunikacionim mrežama ili jednog, odnosno više obeležja njegovog fizičkog, fiziološkog, genetskog, mentalnog, ekonomskog, kulturnog i društvenog identiteta.

Rukovalac

Vaše lične podatke prikuplja i njihovom obradom upravlja:

Textil doo Užice

Banjička bb

31 000 Užice

MB: 07708181

PIB: 100598795

Email: [email protected]

Vrsta ličnih podataka i način njihove obrade

U principu prikupljamo samo one podatke koje nam Vi dobrovoljno date i koji su nužni za ostvarivanje svrhe obrade.

Izuzetak mogu predstavljati podaci koje prikupljamo pomoću „kolačića” i drugih tehnologija praćenja (Google Analytics i Facebook Pixel).

U zavisnosti od svrhe nameravane obrade, podaci o ličnosti koje obrađujemo obuhvataju sledeće podatke: ime, prezime, podatke o Vašim transakcijama (plaćanje, kupovina, narudžbina, povraćaj proizvoda itd.), kontakt podatke (broj fiksnog ili mobilnog telefona, email adresa, adresa stanovanja, odnosno adresa za isporuku artikala).

Podatke prikupljamo i obrađujemo putem naše Textil B2B platforme www.textilue.rs na društvenim mrežama „Facebook“ i „Instagram“ i prilikom zamene artikala, odustanka od ugovora i izjavljivanja reklamacija.

Svrha obrade Vaših ličnih podataka

Textil doo prikuplja i obrađuje Vaše lične podatke u sledeće svrhe:

upravljanja Vašom registracijom kao korisnika Textil B2B platforme;

izvršenja kupoprodajnog ugovora;

rešavanja Vaših zahteva (za zamenu artikala, odustanak od kupoprodajnog ugovora, za reklamiranje);

pružanja informacija o artiklima iz prodajnog asortimana Textil doo i

unapređenja naših usluga.

U slučaju da nam date lične podatke trećih lica garantujete da ste ih obavestili o upotrebi njihovih ličnih podataka. U slučaju da ste kupili artikal, lični podaci trećih lica koje ste nam dali biće upotrebljeni isključivo u svrhu sprovođenja isporuke i rešavanja upita ili predloga koje možete imati Vi ili treće lice.

Pravni osnov obrade Vaših ličnih podataka

U zavisnosti od svrhe prikupljanja i obrade, pravni osnov za obradu Vaših ličnih podataka može da bude Vaš pristanak (saglasnost), izvršenje ugovora, odnosno usluge koju ste tražili, poštovanje zakonskih propisa koji nalažu obradu Vaših ličnih podataka ili legitimni (opravdani) interesi Textil-a doo (obrada u cilju upravljanja i održavanja ugovornog odnosa sa Vama, odgovaranja na Vaše posebne zahteve, traženja povratnih informacija od Vas kako bismo poboljšali našu Textil B2B platformu i naše artikle, kao i preduzimanja drugih opštih marketinških aktivnosti), osim ako su nad tim interesima pretežniji Vaši interesi i osnovna prava i slobode, odnosno interesi i osnovna prava i slobode lica na koje se podaci odnose, a koji zahtevaju zaštitu podataka o ličnosti, posebno ako je lice na koje se podaci odnose maloletno.

Vaše podatke, kao što su email adresa i korisničko ime, koje prikupljamo kada se registrujete, odnosno prijavljujete kao korisnik Textil B2B platforme, obrađujemo na osnovu Vašeg pristanka i/ili našeg legitimnog interesa.

Ako se registrujete, odnosno prijavljujete kao registrovani korisnik Textil B2B platforme, obrada Vaših podataka je nužna u svrhu upravljanja Vašom registracijom.Tada, rukovodeći se našim legitmnim interesima, možemo obrađivati Vaše lične podatke, smatrajući da ste registracijom, odnosno korišćenjem Textil B2B platforme izrazili interesovanje za naše dalje ponude i u tom smsilu možemo sačuvati listu proizvoda za koje ste izrazili interesovanje ili koje ste kupili, kao i Vaše navike prilikom posete našem Textil B2B platforme.