MATERIJALI & MATERIJALNE STVARI

Stanje mode u svetu i regionu suočilo nas je sa krizom, ali i novim idejama. Modni brenovi  Srbije već nekoliko godina osećaju uticaj ogromnog uvoza garderobe preko globalnih rIitejlera kao što su H&M i ZaraNa sve to - došao je Covid19.  Ovaj  dodatak od kojeg ne pati samo modna industrija već i sve firme u lancu nabavke: proizvođači i distributeri tekstilnih materijala i repromaterijala prema poslednjem izveštaju

The State of Fashion 2021 doveo je do pada profita u modnoj industriji i do 93%.

Nije uteha, ali važno je da ni velikim premijum brendovima koji postavljaju trendove u industriji, kao što je Louis Vuitton,  nije cvetalo cveće.

Ali, tokom proteklog perioda neke su se stvari iskristalisale, pa evo nekih zaključaka:

1. DIGITALNA PRODAJA - Textil se digitalizovao pa sav naš asortiman materijala i repromaterijala možete da vidite na novoj B2B (biznis 2 bzinis) online veleprodanoj platfromi . Tu ćete redovno moći da nađete novine, akcije, kao i najveći deo našeg asortimana, da poručite uzorke, te da dobijete ponude. Našim klijentima preporučujemo da digitalizuju prodaju jer se na interentu završava sve veći deo kupovnog procesa, a modni e-commerce u Srbiji je značajno porasao.

2. MANJE JE VIŠE - dobra ideja je da bacite pogled na svoje buduće i sadašnje kolekcije, optimizujete broj odevnih predmeta u okviru pojedinačnih kolekcije i linija. Probajte preko online kanala da razumete šta bi vaši potencijalni klijenti najradije nosili, koji materijali i dezeni su u pitanju, pa na osnovu toga donesite odluke o veličini kolekcije. Na ovaj način optimizovaćete troškove i sprečiti veliki lager neprodatiih artikala.

3. KREIRAJTE NOVO ISKUSTVO - mnoga fizička prodajna mesta su zatvorena, a čak i ona koja su planirana da se otvore čekaju bolje dane.  Razmislite koliko košta otvaranje nove radnje, a koliko neki novi alat na sajtu koji će obezbediti bolje korisničko iskustvo. Mi smo na textilue.rs radili puno da iskustvo u izboru i naručivanju materijala bude prijatno. Ako se niste registrovali na textilue.rs  možete to učiniti ovde link ka registraciji.

4. PARTNERSTVA - Textil je dugoročan partner mnogim srpskim fashion brendovima, pa fleksibilnost oko nabavke tekstila ni tokom najtežeg perioda nije izostala. Čini se da se svet mode usporio jer su određeni dobavljački lanci privremeno bili raskinuti, ali se brojne stvari u modnom biznisu ubrzavaju. Na primer, male brze kolekcije koje privlače kupce da se stalno vraćaju brendu povlače manje količine materijala koje su potrebne za te brze kolekcije. Za ovakve promene, za desezonalizaciju mode, potreban je partner koji razume sadašnje stanje modne industrije u svetu i u našem regionu. 

5. OPUŠTENO UZ NOVE IDEJE - nije neobično da kežual stil pobeđuje u doba Covida i post-Covida jer mnogi još uvek rade od kuće (ili ne rade). Ima li vaša kolekcija "opuštenu" liniju? U Textilu postoji veliki izbor materijala za opušteniju modu.